Google Adwords este un instrument perfect pentru a crea, seta campaniile după preferințe. E foarte important să știm bine ce facem și cum facem, în caz contrar ori câștigăm mai mult, ori pierdem de două ori mai mult.
Câteva sfaturi utile,
- Când setați o campanie e de dorit ca persoana ce va da click, să fie redirecționat direct la produsul pe care-l reclamați, sau direct la serviciile ce le propuneți
- Fiecare campanie se recomandă să aibă grup de anunț. Se vor forma grupuri de anunțuri, spre exemplu pentru trei cuvinte cheie, ex. dacă vorbim de turim intern, vom face un grup de anunț pentru cuvintele cheie relevante, pentru cuvintul agroturism vom seta un grup de anunțuri cu cuvintele relevante pentru acest cuvint cheie
- Ați putea folosi și cuvinte negative, spre exemplu dacă vorbim de o agenție de turism, s-ar putea de folosit ca cuvint cheie negativ Air Moldova, atunci când cineva v-a căuta de exemplu bilete de avion cu Air Moldova, printre căutări va apărea și anunțul dvs, ori va apărea prin primele, ori ultimele căutări, în dependență de cît de efectiv ați setat anunțul.
La ce ajută crearea mai multor grupuri ?! Anunțurile apar prin primele căutări, sunt relevante acelor informații pe care le caută clientul, pentru că grupurile de anunțuri sunt divizate și structurate după cele mai căutate, cele mai accesate cuvinte.
* Important să nu adaugați cuvinte amestecate, ex. turism, auto, reparația telefoanelor, doar pentru că sunt unele dintre cele mai accesate.
- Dacă creați o campanie, puteți adăuga sitelinkuri, vedeți exemplul de jos
Cu roșu înserate sunt sitelinkurile, |
La ce ajută sitelinkurile? îi oferi clientului posibilitatea de a accesa direct cel interesează, evitând etapa unde persoana intră pe site și caută până găsește ce are nevoie, e o procedură de a simplifica accesul dar și căutările, astfel de anunțuri mereu vor apărea în top, prin primele căutări.
Am împărtășit doar câteva sfaturi, însă pentru a avea succese cu google adwords, este nevoie de mult informare. În următoarea postare urmează să vă vorbesc despre cum creați banere, anunțuri display și remarkenting.
Dacă dorești să-ți îmbunătățești cunoștințele pentru campanii de calitate și cu succes atunci apelează la specialistul certificat Google Adwords Tudor Plăcintă eu spre exemplu am învățat multe chestii utile și rămâne să le transpun în practică. Urmează partea a - III - a
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu